TDI, najbolji izum poslije vatre!

Mozda da....a mozda i ne.

01.10.2006.

evo jedna za 1,10

 

A evo i felgi koje cu ako nadem kupiti.

29.09.2006.

Savjet-hitno!


Nastavlja se pricasa mojom kupovinom.

Radi se o alu flegama.Info-felge origi audi a2,195-65-15 gume,pireli neke 2-3 mm profila.,taman jos ova godina,pasu bez ikakvih problema na golfa 4,felge su ok,jedino imtreba pokloce ispolirati.

 

Ne lupane itd.CIJENA; 140 eura sve cetiri sa tim gumama.Ja imam dobre gume sa 6 mm i tako da su gume najmanj problem.

posto ja bas nemam novaca,te bih nagrecao taman za njih,te vas trazim za savjet.da li ce to dobr izgledati na golfu 4 karavan bjeli i da li biste vi na mom mjestu to kupili.?Iskerno mi recite,posto mij e stvarno hitno.

http://mahindra.ma.funpic.de/allg/audi/A2-004.jpg

 

http://mahindra.ma.funpic.de/allg/audi/A2-002.jpg

 

 

19.09.2006.

Drift-nesreca

Pogledajte video!!!

Malo sam se sokirao,jer kad pogledate odjednom kad je sve fino,sjajno krasno,najednom preokrene se i postane nista.Ono sto najvise volite na kraju vas ubije!
Pogledajte video.Nije da preporucam,no treba vidjeti sto se moze dogoditi i najiskusnijima! Nije za one osjetljive!

Inace nesreca se dogada pri kraju!

14.09.2006.

Ford Focus-test rabljenog

Ford Focus je predstavljen 1998. godine kao zamjena jednom legendarnom Fordu, Fordu Escortu. Iako je Focus dizajnom puno dinamičniji i moderniji od Escorta, kupci su ga dobro prihvatili. Naime Focus je dizajniran u sklopu Fordovog New Edge Design-a (prvi automobil iz NED-a je Ford Ka) te mnogima isprva nije «sjeo» taj novi dizajn pa su sumnjali u tržišni uspjeh. Srećom po Forda, bili su u krivu te je već do 2000. godine prodano preko milijun primjeraka. Redizajniran je krajem 2001. godine (model 2002.) a najlakše ćete prepoznati novije modele po tome što su prednji žmigavci integrirani u svijetla. Konkurencija su mu VW Golf, Opel Astra, Renault Megane, Peugeot 307…

Ponuda motora kreće se sastoji od 5 motora, 4 benzinska i jedan dizelski. Za one najnezahtijevnije tu je 1.4 litreni benzinac sa 75 KS, a slijede 1.6 (100 KS) , 1.8 (115 KS) i 2.0 (130 KS) benzinci te dizelski 1.8 TDCi (90 KS). Ford je kasnije predstavio još dva izuzetna primjerka Focusa: modeli ST170 (170 KS) i RS (225 KS) koji su namijenjeni najzahtjevnijim kupcima.

Mi smo na testu imali Ford Focus 1.4 iz 2000. godine sa okruglih 50 000 km na satu. Motor obujma 1388 cm3 razvija snagu od 75 KS pri 5000 okretaja u minuti te najveći okretni moment od 123 Nm pri 3500 okretaja u minuti. Uz težinu praznog automobila koja dostiže skoro 1100 kg, ovaj motor Focusa ubrza do stotke za 14,3 sek i postiže najveću brzinu od 171 km/h. Priznajemo da već same brojke na papiru izazivaju sumnju u to da li je ovaj motor dovoljno jak za ovakav automobil i te su se sumnja nažalost potvrdile i u vožnji. Jednostavno je motor preslab za Focus i nema što tražiti u njemu. Svaka malo žešća vožnja će vas koštati skorog odlaska na benzinsku jer automobil troši dosta i kada se vozi mirno, a tek pod opterećenjem pokazuje svu glad. U normalnoj vožnji u gradu troši oko 9 do 10 litara, ali već pri malo bržoj gradskoj vožnji potrošnja raste debelo iznad 12 litara. Na otvorenoj cesti se može proći sa otprilike 7 litara ali o tvornički deklariranoj potrošnji od manje od 5 litara možete samo sanjati. U prosjeku će vam ovaj Focus trošiti oko 8.5 litara normalne vožnje te će to uz kapacitet rezervoara od 55 litara biti dostatno za autonomiju od otprilike 600 km. Mjenjač je u usporedbi sa konkurencijom vrlo dobar te izuzetno precizan.

Vanjski dizajn je u najmanju ruku zanimljiv. Naravno, o ukusima se ne raspravlja ali nama puno bolje izgleda sedan verzija Focusa zbog ljepšeg zadnjeg kraja. Prednja svijetla na Focusu su jako lijepog dizajna sa naglašenom dozom agresivnosti ali zadnja svijetla su (zbog bolje vidljivosti njih samih) smještena previsoko i kvare dojam skladnosti automobila.

Kod unutarnjeg dizajna prvo vam u oči upada čudan dizajn kokpita koji se stapa sa oblogama vrata. Nakon par minuta privikavanja nama se svidio. Pohvalno je što je Ford vanjski dizajn nastavlja i u unutrašnjosti te postiže sklad. Sjedala su dobre kvalitete, udobna i dobro drže u zavojima. Vozačko sjedalo i upravljač se mogu podešavati po visini te stoga nije teško naći dobar položaj za vožnju. Od važnije opreme Focus u serijskoj opremi te godine ima zračni jastuk za vozača, daljinsko centralno zaključavanje, elektropodizači prednjih prozora i servo upravljač. Mišljenja smo da u autu te klase treba biti u bar još jedan zračni jastuk i ABS.

Ono što možemo najviše pohvaliti je definitivno ovjes. Tih i izvrsno podešen ovjes nas je oduševio te možemo zaključiti da je čak i najbolji u klasi. Kočnice su također vrlo dobre ali željeli bismo i odostraga vidjeti diskove a ne bubnjeve.

Nikakvih znakova starenja na ovom 5 godina starom automobilu nismo uspjeli naći pa ćemo nabrojati najčešće kvarove na Focusu. Na prvim modelima su probleme stvarali letva volana i spone a kasnije se sve svodi na sitne kvarove koji nisu vrijedni spomena.

izvor;www.hraweb.com

04.09.2006.

Casino Royal-novosti

Na snimanju novog filma iz serijala o Jamesu Bondu,Casino Royale,polupana su tri Astona Martina DBS.Nama obicnim ljudima takva steta bi stvorila "male" financijske probleme dok filmskoj ekipi su to vec ukalkulirani troskovi.Intersantno nema sta!
Stetu su navodno prouzrocili sposobni filmski kaskaderi prilikom nekih teskih scena.
No,ekipa 007 se ne zabrinjava previse.U garazi ih cekaju jos dva Astona DBS spremna za kroviranje ili prevrtanje na krov.

29.08.2006.

Imam problem!

Prekjučer sam skoro jebo,
Jučer sam skoro jebo,
Danas sam skoro jebo,
Jebem skoro svaki dan!!!

Došao niotkuda, krenuo nikamo i konačno postao nitko i ništa!!!!

Morate priznati da je ovo jako zanimljivo!

26.08.2006.

SDI

Slika sve govori!

26.08.2006.

Novi VW Scirocco

Volkswagen je objavio fotografije svog novog modela pod nazivom Scirocco.
Dizajn je jako dobar,no nije mi jasno zasto mu linija ipak nije malo vise sportskija nego kompaktna.
No sta je tu je,po menbi dizajn je kombinacija novog audija ttpa malo napuhanog meganea itd.Boja je nekakva zelena i dobro mu stoji.serijsku izvedbu bi trebao dozivjeti 2008 godine kada i izlazi i novi Golf i novi Polo.Noviteta ko u prici.
Scirocca pogoni VW-ov TSI benzinac s turbo i mehaničkim punjačom koji istiskuje 210 KS.

23.08.2006.

Prvo samozapaljenje Audijeva terenca Q7

ZAGREB, PULA - Vještačenjem uzoraka prikupljenih tijekom očevida nad izgorjelim terencem Audi Q7 porečkog građevinskog poduzetnika Zorana Vukadina (40) forenzičari MUP-ova Centra za krim vještačenja utvrdili su da je skupi automobil izgorio uslijed tehničkog kvara, odnosno da je došlo do samozapaljenja.

Izgorio motor i unutrašnjost

Naime, stručnjaci za vještačenja MUP-ova Centra “Ivan Vučetić” poslali su kolegama u PU istarskoj nalaz u kojem se bez dvojbi tvrdi da je uzrok požara koji je u nedjelju u potpunosti uništio Audi Q7 kvar na električnim instalacijama koje od akumulatora vode prema motoru.

U požaru Audija, registriranog u Bosni i Hercegovini, koji je izbio u nedjelju oko 4 sata izgorjeli su motor, poklopac motora, cijela unutrašnjost, prednji kotači te dio krova vozila. Šteta na terencu starom tek dva mjeseca procijenjena je na 450.000 kuna.

Sigurnosni sustav

MUP-ov izvještaj o samozapaljenju luksuznog terenca upućuje na prvi takav slučaj u Hrvatskoj, ali i u svijetu, jer do sada, prema našim istraživanjima, nije zabilježen ni jedan takav kvar. Policijski izvještaj o samozapaljenju Audija Q7, koji u osnovnoj verziji bez dodatne opreme stoji 64.000 eura, otkriva zapravo bitan propust proizvođača koji se hvali da je Q7 jedan od prvih automobila s ugrađenim naprednim sigurnosnim sustavom koji sprečava zapaljenje uslijed sudara. Iz P.Z. Auta, hrvatskog zastupnika Audija, na upit je li s modelom Q7 do sada bilo kvarova zbog tehničkih nedostataka na vozilima uslijed pogreške proizvođača, stigao je odgovor da “to ne žele komentirati”. Ni u Audiju u BiH nisu htjeli komentirati kvar. Do zaključenja broja nije stigao ni komentar iz Audijeve središnjice u Njemačkoj. (D. B., M. B. M., H. S.)

Traženi terenac unatoč cijeni i do 85.839. eura

ZAGREB - Dokaz velike popularnosti Audijeva luksuznog terenca Q7 na hrvatskom tržištu brojka je od 60 prodanih i 42 naručena primjerka, i to u svega pet mjeseci od početka prvih isporuka kupcima. Impozantno vozilo osvojilo je Hrvate unatoč cijenama koje se za modele bez dodatne opreme kreću od 64.140 do 85.839 eura, ovisno o pogonskom agregatu. (H. S.)

22.08.2006.

Yugo 55-test rabljenog

Zastavini automobili su poznati po tome što su zaslužni za motorizaciju bivše Jugoslavije. Naime Zastava je uzela licencu od Fiata za mnoge modele i uz niske cijene uspjeh je bio zagarantiran. Nitko nije očekivao nekakav luksuz ili lude performanse već samo da radi. Nećemo nabrajati sve Zastavine modele već ćemo se koncentrirati na najpopularniji, Yugo.

Yugo se proizvodio od 1981. do 1992. godine a dijelio je dosta dijelova sa Fiatom 127 a napravljen je sa ciljem da bude jeftin i pouzdan gradski automobil, iako mnogi dvoje oko pouzdanosti . Proizvodio se sa tri različita motora i to od 903 ccm, 1116 ccm i 1301 ccm a označavao se sa jačinom motora pa je tako Yugo sa motorom od 903 ccm i 45 KS nazvan Yugo 45, sa 1,1 litrenim motorom od 55 KS – Yugo 55 i sa 1,3 litrenim motorom od 65 KS – Yugo 65. Ovisno o tržištu Yugo ste mogli naći pod imenom Koral ili Tempo. Yugo 45 je pomalo preslab pa preporučamo bar 55-icu.

Zastava je Yugo pokušala čak i izvesti u SAD no iako je sa cijenom ispod 4000 dolara bio višestruko jeftiniji od prvog konkurenta, nije doživio uspjeh zbog jako loše kvalitete. Nedavno je došao i «novi» Yugo, koji je samo redizajn, i to mali, starog uz minimalne preinake.

Kvaliteta automobila varira zavisno od godine proizvodnje a najkvalitetniji su modeli iz 1988 i 1989 godine. Ovu seriju krasi relativno dobra antikorozivna zaštita i solidna kvaliteta motora.

Testirali smo Yugo 55 proizveden 88. godine sa pređenih 130 000 km. Motor je obujma 1,1 litre i snage 55 Ks koje razvija pri 6000 okretaja u minuti a najveći okretni moment je 77 Nm pri 3000 okretaja. Na njegovih 800 kg to i nije preslabo no ipak je motor dosta lijen. Shodno tome vlasnik je napravio par preinaka u cilju poboljšanja performansi. Glava motora je obrađivana te je spuštena za 0,7 mm, umjesto običnog rasplinjača stavljen je dupli webber a stavljen je i novi filter zraka. Karoserija je također ojačana , stavljena je i mehanička blokada, na 7000 okretaja ,u razvodnik paljenja. Motori iz ove dobre serije prelaze bez problema i preko 200 000 km ali uz redovito servisiranje jer je poznato da su semerinzi jedna od lošijih točki ovog motora te se brzo potroše i počne curiti ulje. Još jedna od loših strana je alanser jer su jako loši i nepouzdani te nije rijetkost da zimi odbiju upaliti ukoliko automobil nije održavan. Potrošnja može zbog nepodešenog motora biti velika no s obzirom na starost i cijenu automobila smatramo da do 8 litara u prosjeku nije previše.

Mjenjač je također dosta loš, neprecizan i pomalo zapinje. Očito je da sinhroni mjenjača prebrzo odlaze. Moramo napomenuti da automobili koji su bili namijenjeni izvozu u većini slučajeva nemaju ovakve probleme.

Kočnice su pomalo preslabe, iako Yugo nije zamišljen za brzu vožnju. Zaustavljaju automobil ali se Yugo pri jačem kočenju ponaša dosta nestabilno te se zadnji kraj jednostavno podiže. Vlasnik testiranog automobila je dodatno spustio svog ljubimca kako bi poboljšao držanje.

Karoserija Yuga je praktična i funkcionalna ali zastarjelog dizajna što i nije čudno ako se uzme u obzir vrijeme kada je dizajniran.Ravne linije i kutijasti oblik su prepoznatljivi za Yugo ali nažalost prepoznatljiv je i po jako slaboj antikorozivnoj zaštiti te lošim dihtunzima vrata. Kada se pojavi korozija najprije stradaju donji rubovi vrata i pragovi te na ta mjesta najviše pripazite. Preglednost je vrlo dobra a položaj u vožnji je također solidan iako se sjedala dosta teško pomjeraju po vodilici. Prostora odnaprijed ima dosta ali putnici odostraga će se patiti i sa ulaskom i sa udobnim smještanjem.

Ukoliko su farovi neoštećeni i ispravni Yugo dosta dobro osvjetljuje cestu, naravno ako ga usporedimo sa automobilima tog godišta a ne suvremenim automobilima.

Zadnja stvar na koju treba pripaziti je letva volana jer jako često odlazi, ponajprije zbog loše geometrije kotača. Moramo napomenuti da je vlasnik sa testiranim automobilom imao problema samo sa letvom volana zbog činjenice da izuzetno pazi na stanje motora nije imao problema sa trošenjem ulja i sličnim stvarima.

Nemojte odmah otpisati Yugo, uz sve ove nedostatke ipak je vozan te dijelova ima na svakom koraku (za male novce) a svaki majstor zna popraviti sve na njemu.

Okvir: Tehnički podatci
Obujam: 1116 kubika
Kompresija: 9.20:1
Snaga: 81 kW / 55 KS pri 6000 okretaja u minuti
Okretni moment : 77 Nm pri 3000 okretaja u minuti
Pogon: prednji, 4 brzinski mjenjač
Najveća brzina: 143 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h : 17.2 sekundi
Potrošnja pri 90 km/h: 5,7 l
Grad: 9 l
Prosječna potrošnja: 7,5 l
Dimenzije (Dužina:Širina:Visina) : 3528 x 1542 x 1389 mm
Spremnik goriva : 30 litara


Noviji postovi | Stariji postovi

TDI, najbolji izum poslije vatre!
<< 01/2007 >>
nedponutosricetpetsub
010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

MOJI LINKOVI

PRIJATELJI-PREPORUKA
AUTOmobile.blog
SOKO automobili
AUTO.blogger.ba
AUTO.blog.hr
AUTOmotion
BMW E-30 blog
AUTO SHOW blog-novo
FERRARI fan blog
Travnički noćni šetač
MY Cars blogger
AUDI allroad blog-novo
FormulaF1 blog-novo
AUTO tuning blog-novo

ZANIMLJIVOSTI
Najprodavaniji model u 1 mjescu u europi je VW Golf a odmah iza njega je opel Astra.Razlika izmedu broja prodanih je veoma mala.

SERVIS!
Ova rubrika je namjenjena za vas posjetioce ovog bloga.Ako neznate koji auto odabrati ili imate neki kvar na autu,dvoumite se izmedu dizela i benzinca,pitajte a ja cu na postavljena pitanja odgovaoriti svakog petka na ovom blogu.
E-mail; autonovosti@net.hr

TOP 5 domacih automobila
1,VW Golf
2,VW Passat
3,Opel Astra
4,Opel Vectra
5,Audi A4

BROJAČ POSJETA
220856

Powered by Blogger.ba