beats by dre cheap

Par pravila za dug vijek diesel motora

Par pravila za dug vijek modernih turbodiesel motora-savjeti

 

Kada je motor hladan,ne pretjrivati sa okretajima.Eventualno 2200 oktretaja.

Prije svakog gasenja motor ostavite par trenutaka u leru.Samo ako ste pretjerivali s okretajima.Preko 3000 okretaja.

Ne palite motor s gasom.Ako je motor u redu upaliti ce odmah.

Sa teranjem u visoke okretaje najbolje krenite kada motor postigne bar 80*C

Ne dopustiti da razina ulja padne toliko da vam se upali lampica.Tada je steta vec napravljena.Kontolirajte redovito.Ne preko max.

Koristite ulje samo provjerenog proizvodaca-Castrol,Aral,Valvoline,Shell.Izbjegavajte-Ina i sva jeftina i no-name ulja.

Za TDI-90,110 ks i HDI koristite full sinteticna ulja-5W40.Za TDI PD-100,130,150,140,170 itd koristite ulja specifikacije 505.01 ili jos bolja ona koja vam preporuce u ovlastenom sevisu.

Ne tocite ni slucajno obicni D2 diesel.Tocite najkvalitetnije eurodiesel gorivo koje nadete.Ne sipajte aditive.Ako ih vec sipate,dozirajte tocno po uputama.

I za kraj,ponasajte se prema motoru,onako kako vi mislite da je vama najisplativije.Razmislite,dali se isplati koristiti jefina ulja,tociti obicni D2,mjenjati ulje kad se sjetite ako ce vama otici turbina,pumpa visokog pritiska ciji popravak iznsoi 800-1000 eura.Razmisltie koliko goriva mozete natociti za to.Koliko dobro ulje mozete korisiti.Ja se ravnam po onome;nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari.A vi,kako hocete!

 

 

TDI, najbolji izum poslije vatre!
http://automotion.blogger.ba
19/10/2006 23:30