Nakon “kratke” pauze…Mercedes C klasse

Heh,ziv ja!
Nakon kratke pauze odlucio sam nesto i napisati.Izaslo je dosta noviteta,a od vaznijih i nova Mercedes C klasa.Ljudi su se zaista nacekali da izade nova ili 3 po redu generacija c klase na autosalnu Zeneva.Mercedes je to uradio pred 600 novinara iz 30 zemalja.Miedu njima nisam bio ali ono najvaznije znam.U prodaju se nudi 3 paktea opreme,od clasica pa do avantgarda.Motori su od osnovog 200,280 i 350 pa do dizelskih 200,220 i 320 cdi.Nije lose.Standarnda oprema ima 7 airbaga,i komplet elkricne paket.Osnovne mejre su 4581 duzina i meduosovniski razmak od impresivnih 2760 mm.Cijena za sve to iznosi impresivnih ali jos uvijek postenih 30000 eurica.Kasnije dolazi i Amg verzija koja je ujedno i najzanimljivija.I To bi bilo ukratko najvaznije o novoj C klasi.

Do sljedeceg citanja;

9 komentara

  1. evo,nasao sam nesto strucno o hidropodizacima na jednoj srbijanskoj stranici (kad ti nisi).
    reci mi kad ce (obecani) test tvog golfa?
    Pozdrav

    Poznato je da izmedju ventila i klackalice postoji zazor. Kontrolu i podesavanje treba obavljati povremeno, a zazor (propisan ili veci) mora da postoji i uslovljava pojavu buke i habanje pri udarcu klackalice od ventil.

    Da bi se to izbjeglo, pronadjena su rjesenja kod kojih ne postoji zazor a ukoliko se usled habanja klackalice ili ventila pojavi, on se automatski neutralise i to uz pomoc hidraulicnih podizaca ili hidropodizaca.

    Hidropodizac se u osnovi sastoji iz 2 djela KUCISTA i KLIPA, na klip je oslonjena sipka podizaca koja veze klackalice i ventil ukoliko su hidropodizaci u bloku ili su preko stepsne direktno povezani sa ventilom (bez klackalica) ukoliko su ugradjeni u glavi motora.

    Pokusacu da pojasnim princip rada a da bude razumljivo:

    U kuciste hidropodizaca se pod pritiskom dovodi ulje preko kanala (u bloku ili u glavi, zavisno gde su smesteni hidropodizaci) koje inace sluzi za podmazivanje motora.

    Klip koji u sebi ima komoru a nalazi se u kucistu hidropodizaca, takodje ima otvor i prihvata to ulje unutar sebe i na svom dnu ima otvor sa nepovratnim ventilom u vidu male kuglice i opruge, propusta ga dalje ispod sebe u donji deo kucista hidropodizaca.

    Ako zamislimo da ventili miruju a ulje se dovodi pod pritiskom stalno u ovoj situaciji pritisak ce podici klip (nezavisno od kucista) i pogurati sipku podizaca ili stepsnu do ventila i anulirati nastali zazor.

    To se slicno dogadja i kad breg bregastog vratila pocne da se odaljava od kucista hidropodizaca (ventil se zatvara) pritisak ulja ce i dalje pogurivati klip na gore i uvijek ce biti kontakta sa ventilima.

    Kada breg bregastog vratila pocne da s priblizava kucistu hidropodizaca (ventil se otvara) zbog postojanja nepovratnog ventila na dnu klipa (ulje ne moze da izadje iz donje komore kucista hidropodizaca), klip je primoran da se krece zajedno sa kucistem hidropodizaca na gore i da otvori ventil.

  2. Zato sto si otvorio ovo dobices poljubac najdalje do petka od ljubavi tvog zivota ako ne prekines lanac. Sutra ce biti najbolji dan u tvom zivotu.Bilo kako bilo ako ne posaljes ovo najmanje 10 ljudi do ponoci bices zauvijek odbacen.Samo copy i paste ovo .Sretno

Komentariši